Bruce "The Boss" Springsteen

Den 2 oktober blir en stor dag. Då släpper nämligen Bruce Springsteen skivan "Magic" med The E-Street Band. Igår hade den första singeln "Radio Nowhere" premiär! Gissa om jag laddade ned den? Och lyssnade om och om igen!


Igår presenterades även turnéplanen. Måndagen den 10 december kommer 
THE MAN till Stockholm och Globen! Vilken underbar födelsedagspresent! 
Nu på lördag ska jag slåss med näbbar och klor... eller vad som krävs för att komma över minst två av biljetterna när biljettsläppet är!

Med den fantastiska midsommaraftonen 2003 på Ullevi i färskt minne kommer jag att göra allt för att få återuppleva dem igen. Å skulle det inte lyckas.. biljetterna brukar ta slut på 1-2 timmar... hoppas jag på en mer utförlig sommarturné 2008 på förhoppningsvis större arenor och fler antal tillfällen.

Trots att det är bara dryga året sen jag "träffade" Bruce med The Seeger Session Band är jag redo för ett tredje möte. Bruce ... jag kommer!

Singeln? Helt klart Bruce bra. Betyg 4!
http://www.youtube.com/watch?v=4Gd6EhRRNJc
Varsågod!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag håller tummarna för att du lyckas få tag på biljetter!

2007-08-29 @ 10:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0