Frissan... kommer du ihåg mig?

13 veckor sen jag sist besökte min frisör. Tretton hyfsat varma sommarveckor har passerat och inte ett uns syns av min gamla frisyr... tack och lov ska jag kanske tillägga. Jag inte alls var nöjd med förra klippningen. På tok för kort pannlugg och alldeles för långt bakhår. Ja skratta ni men jag såg inte klok ut i "hockeyfrillan" innan morsan klippte bort ytterligare tre-fyra cm.


Tyvärr är jag den som inte upptäcker ev misstag innan jag kommit hem och tvättat bort allt klet som min frisör har som förkärlek att förse mitt hår med.
Och varför ska det alltid fönas så man ser ut som en tant när man går därifrån?
Eller är det för att undvika ev klagomål som finishen blir som den blir... en lätt förlägen tjej vill bara försvinna hem till duschen och få sätta sin egen touch på frisyren.


Håll tummarna att jag blir mer nöjd i eftermiddag. Ska dock bli skönt att åter få en frisyr i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Blev du nöjd m nya frisyren? Lägg ut en bild på bloggen så får vi se hur det blev!!! ;)
Fast det är klart du har väl inte hunnit styla om än..
För mig brukar det vara tvärt om,jag brukar känna mig som värsta filmstjärnan när jag kommer från frissan. Men efter att jag tvättat den är frisyren ett minne blott..till nästa gång.

2007-08-28 @ 18:24:56
Postat av: Nica

JAA, det blev bra. :)
Efter duschen har mina lockar fått fritt spelrum igen och borta är tantlocken.
Återstår att se om jag lägger in nått foto.

2007-08-29 @ 08:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0