3:e advent och kärt återbesök

Tredje advent är här.

Massor av födelsedagsfirande är avklarade.
Klapparna både inköpta och inslagna. Sedan 1:a advent har det inte hänt något nytt på den fronten. Dock återstår det fortfarande en klapp. Den svåraste. 
Den till J. (Så här sen brukar jag inte vara.)
 
3:e advent

Bara en arbetsvecka kvar. Snälla låt det gå fort. Massor, massor, massor att fixa. Oroväckande att jag knappt sover. Ser verkligen fram emot en stilla jul i stugan. Då blir det bara njuta av.

Tillägg i efterhand
Besökte i söndags tillsammans med min systers familj min moster IBW och man. Efter knappt 25 år i Hälsingland bor de numera åter längs Norrbottens kusten. Oj, så roligt det var att åter få träffas. Vilka härliga människor!
Skäms på mig som inte tagit mig i kragen tidigare och svängt förbi. Men nu blir det fler gånger. Jag lovar.
Vi försökte bl a minnas tillbaka men jag glömde nämna det att jag minns så väl att jag som barn brevväxlade med min mosters man.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Denna vecka känns lite tung att behöva ta sig igenom...mycket på jobbet, 2 halvdagsmöten, kollega tar semester osv. Men visst när man äntligen landar i stugan skall det bli sååå skööööönt.

2007-12-16 @ 22:12:14
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Carina

Jaaa... hoppas jag bara jag hinner uppleva den dagen. Så jag inte stupar på målsnöret.

2007-12-17 @ 21:55:32
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0