7 sanningar om mig

Eftersom jag nyss fyllt år. Bjuder jag lite extra på mig själv.
Här kommer sju avslöjande sanningar om mig. Kände ni till dem??

1. Gillar upplevelser och utmaningar även för bara en gång. Kul att testa och se om man klarar dem.

2. Spontan och busig tjej som inte skäms för att busa till den trista vardagen med oförberedda påhitt. Ex rutschkaneåkning på ej färdigställd iskana, kvällsdopp på väg hem i maj, bad i ej igångkörd bubbelpool på allmän plats, m fl.

3. Ordningssam och noggrann. Jag plockar hela dagarna men ogillar att städa.

4. Lite väl obrydd ibland.....till grannarnas fasa då jag bor på bottenvåning med insyn!?

5. Driftig tjej med många järn i elden. Listtokig - skriver listor på att göra saker som jag sen får stryka ifrån allteftersom jag varit duktig.

6. Romantiker... njäe. Mer en praktiker. Tyvärr!?!?

7. IQ 135 i Illustrerad Vetenskaps IQ-test

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja det mesta känner jag ju till, dock inte det där med IQ testet, antar att det är ett bra värde?? Själv har jag inga planer på att ta reda på hur dum jag är!

2007-12-13 @ 17:24:11
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Sonja

Ja, det där IQ testet törs man inte göra och få sina farhågor bekräftade

2007-12-13 @ 18:17:36
Postat av: Moster ib

IQ-test behöver göras, om man är vänsterhänt och det är jag och det säger ju allt.

2007-12-13 @ 22:04:28
Postat av: moster k

känner igen mig i många punkter där , det verkar som vi är släkt
iq test har jag däremot avstått
vill inte ha det bekräftat....... hihi

2007-12-14 @ 10:59:56
Postat av: Carina

IQ-testet är ju inget mensatest. Roligt som tusan om man gillar logik, siffror och gillar att syna bilder deras förändringar. Tycker inte ni ska vara rädda. Prova vet ja. Kräver inga resultat.

Ingen är dum. Man gillar bara olika saker. Å tur är väl det!

Synd bara att man inte är vänsterhänt.

2007-12-14 @ 18:50:00
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0