Dagen F...

Idag är det dagen F ... igen! Tänk vad åren snurrar. :S

Började morgonen med att nästa slå ihjäl mig på bageriets stentrappa. Mina walkingdojjor gillar verkligen inte kalla stentrappor. De blir riktigt såphala.
Tur att jag trots allt höll mig på fötter. Hade inte varit så roligt att lyfta fram en mosig schwarzvaldtårta till fikat. Tydligen ska även en smörgåstårta tas om hand av mig och mina kollegor under dagens lopp. Ska nog inte bli några som helst problem. =)

Firandet eller närmare bestämt fikandet tar jag till helgen. Hinns inte med innan. Inte om man slänger ett öga på min veckoplanering. Upprättar en sådan när 
massor ska göras på kort tid för att inte glömma något.

Varför ska man fira att man blir äldre? Mycket märkligt! Fikar då hellre i gott sällskap...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Mina gratulationer är i förra inlägget, och fler kommer till helgen! Vad kul det blir att hälsa på moster på söndag!

2007-12-12 @ 09:36:12
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Sonja

GRATTIS, GRATTIS OCH ÅTER GRATTIS.
Har en present att förmedla från han som INTE hör av sig i år, hade tänkt kika förbi med den idag men då tar jag med den på lördag...!
Ha en underbar fikadag!

2007-12-12 @ 10:24:19
Postat av: Camilla

Grattis! :) Hittade hit från Majjanw. (Vi måste övertala henne att INTE sluta blogga...) =)
Mysig blogg du har. Hit kikar jag tillbaka igen.

2007-12-12 @ 12:08:59
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Jens

Grattis på bemärkelsedagen!

2007-12-12 @ 14:24:17
URL: http://speakeasy.blogg.se
Postat av: Carina

Tack för ALLA kramar och gratulationer; på bloggen, via SMS, per telefon och IRL!!

Syster, Ser verkligen framemot söndagsbesöket. Minns inte när det senast begav sig. :S
Sonja, Vi ses på lördag. Vem är han som INTE hör av sig i år?? Fick ett SMS i morse... =)
Camilla, Tack för både titt och kommentar. Kikar in hos dig. I promise.
Jens, Så märkvärdigt det låter. Fyller ju inte jämt än på flera år, puh! Men tack!

2007-12-12 @ 16:48:55
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: Inga-britt och Per-erik

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, jag undrar hur mycket du fyller, är det "20 år"

2007-12-12 @ 19:56:04
Postat av: Sonja

Efter kommentaren hörde jag att han skickat ett sms trots att uppgöret var att han inte skulle höra av sig! Virrigt som vanligt...:)

2007-12-13 @ 13:05:32
Postat av: Carina

Tack för alla kommentarer!

I-B o P-E, Nej... 20 års åldern har jag tack och lov avverkat. Är en stolt 30+:are. Känner mig som en flaska vin som bara blir bättre för varje år. =)

Sonja, hahaha... skön virrighet där. Vi syns på lördag!

2007-12-13 @ 13:29:34
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: moster K

Grattis på födelsedagen!
du är 3 veckor äldre än min äldsta son C
han är född 6 jan
tänk vad tiden går det är ju inte klokt
:)

2007-12-16 @ 01:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0