Annorlunda jul

Nu har jag sytt klart julgardinerna. Ett par är svarta! Undrar just vad föräldrarna tycker...

Först ratar jag säkert den finaste adventsgranen. En som pappa först sett ut.
För att senare ge sig ut och hugga den. Å slutligen frakta den inte mindre än 
16 mil enkelväg! Han är verkligen guld värd!! Men jag har inte plats inomhus och utomhus har det visat sig att den inte får stå orörd, vilket är oerhört trist. :S

Sen tänker jag rata en hel del gammalt julpynt. Å till råge på allt hänger jag upp svarta julgardiner i köket!
Var händer egentligen? Garderar med två par röda också till vardagsrum respektive sovrum.

Voilà... två av de tre tygerna!


Julgardin kök     Julgardin v-rum
         
Ikväll funderar jag på att attackera förrådet i jakt efter lådan med julpynt.
Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja vad skall vår mamma som älskar traditionellt julpynt tycka?? Se mitt pynt på min sida, fotot är inte svart/vitt..

2007-11-29 @ 20:58:36
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker dina svarta gardiner med hjärtan på är snygga,

2007-12-03 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0