Men...

Knack, knackeli, knack, knack... ett uppehåll... och igen.
Den dörrknackningen kunde man inte ta fel på. Det är någon jag känner.
Men mitt i veckan och efter kl 21? Vem kan det vara?

Fick besök av tre för mig okända små killar utklädda till några svarta varelser.
- Bus, godis eller pengar?
- Öhhh.. jag har bara frukt, svarade jag dem.
314820-82
Ni skulle sett deras min när de tittade på varandra innan de vände och gick!
- Inget? Men godkväll då.

Bortskämda små varelser det där. Frukt är ju nyttigt!

Skulle kanske ha kontrat med:
- Tar ni kort? eller
- Spring hem och lägg er! alternativt
- Godis och pengar visst. Ryckt åt mig påsen och dragit igen dörren.

Tror blickarna blivit detsamma....

Kommentarer
Postat av: Vicke

*ler* Preic det är ju nyttigt med frukt och de som bara ville ha något onyttigt;)

2007-11-01 @ 23:20:12
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Syrran

Min kommentar på förra inlägget hade passat här oxå.
Hihi såg du på min blogg, ngn verkar tro att jag har grodfötter *fniss*

2007-11-02 @ 10:23:47
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Nica

Jo tack jag minns Grynet! :S
Nej, frukt är inte godis men innehåller fruktsocker. =)

2007-11-02 @ 10:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0