Grattis, grattis, grattis...

Då är vi mitt i veckan då födelsedagarna åter hopat sig.

Inom loppet av åtta dagar känner jag åtta personer och en hund som fyller år. De flesta av personerna är nuvarande arbetskamrater till mig, vilket innebär dagliga tårtor eller andra godsaker på fikarasterna. :S

Min systerson Arvid gratulerades i helgen som gick, likaså föräldrarnas hund Milla. I min barndomskommun bor mina vännerna Ann-Helen och Ann-Sofie som fyller år idag (onsdag). Hoppas ni få en fin födelsedag. GRATTIS!!

På jobbet har vi Peter, Siv, Anders, Bengt och ännu en Anders. Varav en av dem (chefen) fyller jämt och ska firas både på fredag (öppet hus) OCH lördag.
Oj, oj, oj... hur ska man orka? När chefen bjuder till fest då är det verkligen FEST! Och vad det medför med vila dagen efter. Även de respektive är bjudna vilket ska bli roligt.

Hur kommer det sig att dem jag lär känna alltid fyller år när mina andra vänner redan gör det? Hmmm...
(Detsamma gäller i slutet av augusti. Fem personer som fyller inom loppet av fyra dagar, varav tre personer på samma datum den 20 augusti!)
Är detta för att testa min simultankapacitet?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Man får tacka så mycket.

2007-10-17 @ 17:51:24
Postat av: Ann-Helen

Tack för gratulationen

2007-10-18 @ 08:14:20
Postat av: Nica

Ja varsågod. Det minsta man kan göra! ;)

2007-10-19 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0