Positiva besked

I lördags körde jag som en galning både till IKEA i Haparanda och väl där med kundvagnen. Genade direkt till lagret för att lyckas norpa åt mig två vita MALM-byråer. 3:e gången gillt!! Men inte fanns det många kvar.
Förstår verkligen att de, innan ens ett år har gått sedan öppning, börjat planera för utbyggnad av lagret.
Det går ju att beställa och få det hemkört men jag vill gynna närområdet istället för att få leverans från södra Sverige. Det har kliat i fingrarna hela helgen att få sätta ihop allt och se hur det blir. Men ikväll vet jag vad jag gör.

Hittade även en perfekt lampa på fot "Stockholm" att ha på tv-bänken intill tv:n. Noterar även att ljusstaken jag köpte för två veckor sedan är av samma serie.

                

Nu börjar jag känna mig redo för höst respektive vinter och slappandet hemma i soffan.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad skönt att Ni äntligen fick era grejer! Jag gillar ljusstaken skarpt, den har dock inte funnits tillgänglig när jag letat efter den, och som du vet så har jag nu köpt en annan variant!/Malin
=)

2007-09-03 @ 09:50:34
URL: http://malkins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0