Kan inte...

314820-283Lördag snart igen. Körslaget likaså. Ett program
jag inte skulle följa. Men som jag råkade hamna i. Nu kan jag inte slita mig.

Ja, ni förstår kanske. Håller alla tummar på grann-kommunen Boden. Synd bara att det inte är körledaren himself som uppträder. Hans röst 
(och inte bara den) är ju bara sååå gudomlig.

Står ju redan klart att det är Lotta E som kommer att ta stå som segrare. Inte helt schysst spel. Endast hon har erfarenhet men hon gör det bra.

Men vad spelar det för roll?

Så länge grannkommunen är kvar... sitter då åtminstone jag bänkad. =)
Heja Brolle!!

Vad är det med mörka norrbottniska skönsjungande killar med personlighet?

Kommentarer
Postat av: Sonja

Man får tycka vad man vill om hans stil men nog är han ju söt ändå...!

2008-04-18 @ 10:59:01
Postat av: Camilla

Oj, har han blivit så stilig. Sist jag såg honom hade han världens lugg för ansiktet. Har missat körslaget...
K R A M!

2008-04-18 @ 12:13:16
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Jens

Tack! Nej, jag har inte sagt upp mig. Siktar på att börja direkt efter semestern, i början av augusti och ha lite ledigt emellan i en form eller annan.

2008-04-18 @ 15:23:09
URL: http://speakeasy.blogg.se
Postat av: Syrran

Javisst hejar vi på Brolle, jag är inte så förtjust i hans frisyrer men sjunga kan han!

2008-04-18 @ 18:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0