Massor

Tack för att ni finns och t o m saknat mig (via telefon, mail och bloggen).
Jag tänker absolut INTE sluta skriva här - I promise!

Jag har bara haft fullt upp. Tyvärr har bloggen fått komma lite efter.
Mån     Nytt läge
Tis       Äntligen hemma
Ons     Rent hemma
Tors    Lyxfällan
Fre      Så ska det låta / Sing a long
Lör      Körslaget
Sön     Film
Ja, ni ser. Inte är det lätt att få veckan att gå ihop. ;)

Nej jag har inte legat på latsidan. Har istället varit effektiv på andra plan.

Har fullföljt ett uppdrag åt en person. Samlat ihop dess liv till ett CV. Ingen lätt uppgift. Åren snurrar verkligen snabbt.
Plitade även ihop ett personligt brev. Jag som fullkomligen älskar att skriva kunde helt enkelt inte hålla fingrarna borta. =) Resultatet? (Kan nu bara hålla tummarna)

Kalas med massor av godfika. Slurp!

314820-279

Har även rensat hemma i lägenheten. Har bl a plöjt igenom mängder av gamla prenumerationer. Tidningar som idag återfinns i pappersinsamlingen.
Tre vändor till Röda Korset med famnen full med kassar med gardiner, tyger, dukar, påslakan, porslinsfigurer, m m.
Vad hade jag gjort utan Amelias hjälpreda "Så får du ordning i ditt hem"? ;)

314820-282

I veckan har vi i Luleå fått uppleva tre fantastiska vårdagar efter varandra.
Svårt att tro att det så sent som i måndags rasade ned 15-20 cm snö!
Hoppas, hoppas... bara att sol och värme håller i sig över helgen. Vore så skönt att få njuta lite. Minns inte när det senast begav sig en ledig och frisk dag. :S

I omgångar har jag skottat snö över tulpanerna som piggt kikat fram sedan marsmånad. Inser nu att våren äntligen är på G. Bara att välkomna upp vårtulpanerna i rabatten.

314820-280

Hoppas, hoppas... att vi i helg får nyttja slalomskidorna ännu en gång. Det vore så skönt. Är även sugen på att uppsöka stugan och vårisen med skatingskidor och pimpelspö. Vädret får avgöra.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Stugan i vårsolens sken hade varit super, men det blir inte för oss i helg, kanske nästa. Ev slalom i morgon på A´s begäran. Ordning i hemmet artikeln i Amelia skulle jag gärna läsa.

2008-04-18 @ 07:15:20
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Sonja

Det är väl våren som gör att man vill rensa, vi rensade och möblerade om i Ps rum förra helgen, jättefint blev det.

2008-04-18 @ 08:30:51
Postat av: Sonja

Förresten, skönt att du är tillbaka på sidan..!

2008-04-18 @ 08:31:34
Postat av: maria

Vet hur det känns att ha fullt upp!!
Hoppas du får en fin helg iallafall, kanske i stugan.
Må så gott!

2008-04-18 @ 08:51:15
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se
Postat av: Camilla

Ops, vilket späckat TV-schema... inte undra på att du inte hinner blogga. =) Jag kikar på Desperate housewives igen, som äNtLiGeN körde igång igen i onsdags. :)
Ha en härlig helg och fortsätt röja i röran, det är så skönt efteråt. :)
K R AM!

2008-04-18 @ 10:04:47
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Carina svarar:

Syster, Vi siktar på stugliv och slalom i Svanstein i helg. Tyvärr är samtliga Amelior slängda i tidningsreturen.

Sonja, Ja, visst är det befriande att rensa och fixa. Skönt att veta att man är saknad. =)

Maria, Nu kan jag inte jämföra mig med dig som precis flyttat. Vi spelar i helt olika divisioner nu.

Camilla, Nu ser jag inte alla program. Men i brist på annat. Röjning tar tid men är sååå befriande.

2008-04-18 @ 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0