Stughelg

Vi har beslutat oss för att dra till stugan i helg. Ska bli sååå skönt!

Pratade med pappa som under förmiddagen varit ute på en TRE timmars lång skidtur på skaren. Tillsammans med hunden. Solen skiner och det är åtta grader varmt ute. Själv sitter man inomhus på jobbet. :S 

Jag säger som systersonen A 5 år:
- Jag längtar tills jag blir pensionär. Då får man göra vad man vill.

Nu gäller det att snabbt packa väskan, bilen, handla och dra. För i helg vankas sovmorgon, slalomåkning, pimpelfiske och vedeldad utebastu.
Förhoppningsvis svänger vi även förbi det stora möbelvaruhuset och J:s hemby på vägen hem. Tjao!!


Basturedskap

Kommentarer
Postat av: Syrran

Åhh fy vad jag blir avis...

2008-04-18 @ 18:05:03
Postat av: Camilla

Det där låter inte helt fel... =) Ha det så mysigt i stugan.
Jag kommer också ihåg då jag var liten och tyckte att mormor och morfar hade det så bra, som var pensionärer och fick vara hemma hela dagarna.
Det ligger något i det va?
K R A M och trevlig helg!

2008-04-18 @ 22:10:04
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: maria

Låter alldeles underbart!!
Att vara pansionär också :)
Må så gott!

2008-04-20 @ 09:47:20
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0