Who??

Vem är det som ringer hem till mig när jag är bortrest eller på jobbet? Nummerpresentatören registrerar och skvallrar. Kände mycket väl igen telefon-numret. Från en svunnen tid. Ringde härom dagen upp personen ifråga som förnekade och lät mycket förvånad.
314820-297
Möttes av samma nummer när jag kom hem igår igen!
På en helt annan tidpunkt. Med säkerhet ett nytt telefonsamtal. Man är visst ihågkommen. Även flera år efteråt.
Är det barns spratt?

Man skulle kanske ändra lite i sitt beteendeschema. Skulle vara
intressant att få lyfta luren.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det där vill jag veta mer om!

2008-04-25 @ 17:00:28
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Morsan

Jag är också nyfiken!

2008-04-25 @ 21:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0