Julkort

Årets julkort börjar hitta fram till adressaterna. Publicerar därmed årets julkort.

Jag är ingen pysslare. Inte riktigt min grej. Har lite enkelt knåpat ihop årets julkort. Kompletterade även för säkerhets skull med färdiga julkort längst till höger. Lite roligt att skicka något man lagt ned lite tid och möda på... även
om det är lååångt ifrån vad de riktiga pysslarna åstadkommer. 

                
Tjugo julhälsningar lade vi på lådan i år. Blir några elektroniska utöver det. Skickar ni mycket julkort?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jooo...men tydligen aldrig tillräckligt många, tycker jämt att man får kort från dem man inte skickat till, och inte från dem man skickat till, konstigt. Men är inte du lite sent ute nu? Har vårat kommit fram än?

Kul m hemgjorda kort. Minns du när jag broderade julkort och sen glömde jag att skriva vem det var ifrån!?

2008-12-18 @ 21:44:01
Postat av: IBW

Har skickat en del elektroniska och som du 20 kort, men det är nog roligare med riktiga kort i stället för elektroniska.

2008-12-18 @ 23:05:54
Postat av: C a m i l l a

12 stycken papperskort skickade jag i år... Dina var jättefina! Mina var tråkigare, som jag beställde från Felix jultidningar. Carl Larsson...

Ja ja...

Kram och trevlig helg!

Nu är din karl snart av med gipset va? Min har snart gjort en vecka av sitt i alla fall.

2008-12-19 @ 16:23:00
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: keb

jag har fått iväg några julkort även iår , men jag håller med om att det är mera personligt med kort som man skickar på posten och dom man fixat själv.

2008-12-19 @ 23:35:59
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Carina svarar:

Korten skickades den 16:e men valde att vänta ett par dagar med inlägget för att inte avslöja dem innan de nått mottagarna.

2008-12-20 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0