Äntligen helg!

En vecka full med utmaningar på jobbet med lönekörning och i och med det
ett verkligt test att det nyupplagda bolaget verkligen fungerar i rullarna. 
Verkar inte bättre än att samtliga 75 anställda får sina löner på måndag. =)

Ikväll ska vi ge hockeylaget ytterligare en chans hemma mot Modo. Norrlands-
derbyn är trots allt lite extra. Men jag lovar inte att jag ser hela matchen.
 
Liten svacka i melodifestivalen denna vecka. Spelar in den på DVD:n och ser den direkt efter hockeyn med artister som Eskobar och BWO som förhandsfavoriter. Håller redan nu på Martin i BWO. ;)
Ska i alla fall göra vad jag kan för att inte somna under Ainbusk respektive Isakssons bidrag.

Men först har jag en massa shopping att uträtta. Antalet tänkta butiksbesök ryms med nöd och näppe på händernas alla fingrar. Hoppas på en lite lugnare lördag, denna innan löningen i nästa vecka.

Med havregrynsgröt i magen bär det nu av.

Tjing!

Uppdatering
2 BH:n - grå
2 linnen - vit o svart
2 v-ringade t-shirts - vit o svart
1 3/4-ärmad tröja - svart
1 kortärmadblus med puffärm - vit med gråränder
Vertygslåda

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vi hade bara två ärenden att uträtta på stan idag, tur det eftersom E inte var tillräckligt pigg o kry efter magsjukan..

2008-02-23 @ 13:01:49
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: majjanw

Oj!! " har" du 75 anställda??
Hoppas helgen varit bra!
Trevlig kväll!

2008-02-24 @ 19:58:11
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Sonja

Ärenden på stan en lördag är inget kul, lägg därtill en eller två surande barn som ska prova kläder... Det var min vända på stan! Nä, jag föredrar min lunch-shopping.

2008-02-24 @ 21:07:02
Postat av: Carina svarar:

Syster, Du vågade dig i alla fall in till stan ensam med barnen. Bra vågat hälften vunnet.

Majjan, Nej jag har inte 75 anställda. Det har däremot företaget (numera företagen) jag jobbar åt.

Sonja, Själv är tyvärr ingen shoppare. Men med kniven på strupen, inga tider att passa och ingen som tjurar går det rätt bra. Dessutom var det tack och lov lite folk i lördags. Skymtade även dig och barnen på håll.

2008-02-25 @ 08:25:17
Postat av: Camilla

Vad tyckte du om festivalen? Isakssons låt har de spelat en del på radion i dag och den är bättre på radio än den var i TV. Ainbusk låt gick inte fram alls tyckte jag, de hade inte alls samma "go" som de brukar.
Kram, kram!

2008-02-25 @ 18:19:19
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0