Ikväll...

... vankas en trerätters middag hos Pär & Mickes Kök i Boden. Förberedelserna började redan vid lunchtid - sallad - för att med all säkerhet orka njuta av kvällens delikatesser. Även skjutsar ordnades för intag av ett eller ett par glas rött. Det började vattnas i munnen bara av att kika i matsedeln.

Uppdatering
Menyn blev följande:
Skagentoast till förrätt
Pepparstek med potatisgratäng till huvudrätt
Friterad camenbert med hjortron till efterrätt
Till det en flaska chilenskt röd vin.

Kan bara ge dem beröm för allt gott. Mums! =)

Vad mycket det gör att lyxa till det även mitt i veckan. Att få äta gott i trevligt sällskap. Komma ifrån vardagen, njuta och LEVA livet. Att få lägga åt sidan diverse tjafs och problem och glömma morgondagen för bara ett kort tag.
Sitter nu hemma i soffan och bara trivs. Livet är allt gött ibland. ;)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Mmm låter smarrigt, själv åt jag havregrynsgröt, medans barnen år rester. Hur oglamouröst som helst!!! Men maken har kvar presentkortet till Cooks, jag väntar bara på bara på inbjudan.

2008-02-28 @ 21:32:20
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Camilla

Hjälp vad gott det lät! :) Man är ute och äter i veckorna alldeles för sällan inser jag då jag läser din blogg. På helgerna också för den delen, vi köper mest hem mat...
K R A M! ♥

2008-02-28 @ 21:49:19
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: IBW

Varför denna lyxmiddag, mitt i veckan? Det lät verkligen gott, själv har jag ätit, hm, hm, hm,
nej, det vill du inte veta

2008-02-28 @ 22:57:48
Postat av: Carina svarar:

Syster, Cooks... den måste ni utnyttja! Supergott ju.

Camilla, Veckorna blir helt eljest när man lyxar till även under dem och inte sparar allt till helgen. Jobbet hamnar mer i periferin då.

IBW,
Ingen egentlig orsak mer än test av en rekommenderad restaurang i grannstan.

2008-03-07 @ 08:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0