HELG!!

Fredag och helg vilken minut som helst.

Det började jag (och några kollegor) fira redan vid lunchtid. Trots att det är en sträcka att ta sig under lunchrusningen tog vi oss tid att besöka det fantastiska 
Kyrkbyns Kök & Matsal. Vilket vi givetvis inte ångrade oss.
Finns ingen bättre lunchrestaurang här i stan. Det är lite dyrare förståss men värt varenda krona. Bara upplägget är ju så elegant! Gillar ju att lyxa till det ibland.
(Kan ju faktiskt fira att det är t o m är lite vitt på backen igen.)

Idag bjöds det på magnifikt grillad oxfilé serverad med potatisgratäng, portvinssky samt rostade valnötter. Kaffe och dagens tryffel till efterrätt.
Visst låter det som en utmärkt lunchmeny en fredag som denna. 
Har m a o syndat (tryffeln)... eller unnat mig kanske man ska säga. =)

Ska allt ta mig en långpromenad ikväll.
Ha en underbar helg allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mums! Vi gillar också att unna oss fin, lite dyrare mat emellanåt, det är ju sån upplevelse att äta gott - muuums!
Hoppas promenaden blev härlig och att du får en trevlig helg!
K R A M!

2008-01-18 @ 19:55:52
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: maria

Klar man ska lyxa till det ibland!!
Svar: teerna har en viss perfym doft, det tycker jag också. Men Mango är min favorit doft av dem alla, har Mango deo och duschkräm... :)
Ha det gott!!

2008-01-19 @ 11:18:34
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Carina

Oj, den promenaden blev rejäl... hela 1,2 mil. Tror baske mig att Jens tänkte dräpa mig efter vägen, eller hur var det där nu? =)

2008-01-19 @ 15:12:18
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0