Islagda planer & galakväll

Återigen plusgrader utomhus, dygnet runt. Istället för snö kommer det regn. Snön tinar och gatorna är slaskiga och svinhala igen.

Blir tvungen att skrinlägga mina planer på ett svettigt skridskopass på den intilliggande rinken. Känns som om behovet av skridskor är större längs trottoarer och gångvägar. =(
Även långpromenaden på 12 km får allt vänta några dagar. Får nöja mig med lunchpromenader och promenader hem efter jobbet... med eller utan min iPod.

iPod

Tillbringar istället tid om kvällarna i soffan. Lika bra att galorna avlöser varandra på tv så här i början av året. Ratar de flesta men idrottsgalan gillar jag. Igår gick den av stapeln och var galet bra. Settman var strålande som värd, prisvinnarna de rätta (Zlatan, Anja Pärsson, J Byggmark, C Klüft)och Rheborg så sjuk!
Underbart att se alla dessa pigga idrottsstjärnor i fina kläder och uppiffade 
istället för i trikåer av alla slag.

Lite senare i veckan drar jag på mig trikåerna (ler) och gör ett besök i gymmet igen och kör järnet på den älskade roddmaskinen.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Älskad roddmaskin?? Hmm vi älskar verkligen olika saker ;)
Javisst var galan bra igår, mycket skoj!! Rheborg var ju skitkul!!!
Ja vädret är ingen hit... :(

2008-01-15 @ 22:16:38
Postat av: keb

hallå!!!! där nika
har du tänkt nöta ut roddmaskinen på en gång :-)

2008-01-15 @ 22:49:04
Postat av: Camilla

Lycka till på träningen i efterskott! Gick det bra? :) Jag längtar till vårens första step-pass om 3½ timme! :)
Megasnygg iPod, lika som mig ju!
K R A M och ha en skön onsdag!

2008-01-16 @ 08:28:07
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Carina

Syster, Gillar att plåga kroppen lite i roddmaskinen. Man blir så sjukt trött på den och det känns bara så bra. =)

KEB, Nötts den ut får de väl lyfta in en ny. =)

Camilla, Träningen gick grymt bra =) Jaaa... visst är iPoden snygg!

2008-01-19 @ 14:58:33
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0