Lite ändrade planer

Mina helgplaner började så bra... fick en svacka halvvägs innan det rättade upp sig igen på slutet.

After worken på fredagskvällen blev mycket lyckad. Trevligt umgänge, god mat och dryck. Massor av folk ute. Men inte en kotte jag kände utöver vårt gäng.
Vart håller människorna hus numera? 

Hemma i vettig tid för att fixa resten av helgens planer. Om det inte varit för att kylan slog till. Slalomskidorna fick snällt bli stående. Letade oss istället in till stan. Men vilket mörker att hitta parkeringsplats en lönehelg som denna. Den första efter "årets fattigaste månad". Lever folk verkligen till sista kronan??

Wild HogsDet blev heller ingen bio då filmen precis slutat gå under helgerna. Istället är det meningen att man ska nyttja vardagarna. Glup...

Blev istället ett par hyrfilmer, varav den ena komedin "Wild Hogs" med bl a John Travolta.
En lättsam och sjuk film som bjöd på massor av skratt. En film i min smak då jag var med hela filmen (förutom ett par minuter då jag lyssnade). =)

I skrivandets stund är det -20 grader utomhus. På ett litet tag påbörjas resan till IKEA. Den verkar inte påverkas av ev sjukdomar eller kyla. Nice!
 

Kommentarer
Postat av: keb

20 grader! burr så kallt!!!

hmmm tur att jag hann undan den kylan!
jag tror jag är nog som
den där pingvinen Pablo som inte gilla snö.
som man läste för barnen när dom var små

vi har 10 grader just
ganska lagomt..
men det verkar bli tö igen !
En märklig vinter denna..

2008-01-27 @ 13:21:04
Postat av: Syrran

Synd att det inte blev ngn skidåkning! Håll tummarna att det är bättre nästa helg då A skall gå i slalomskola, det blir spännande!
Ännu mer spännande blir det att se om jag lyckas få min dåliga fot ned i pjäxan.

2008-01-27 @ 20:08:09
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Camilla

Men hjälp vad kallt!!! Här har vi "normala" -5 grader ungefär - och sol i 2 dagar. Ljuvligt!
K R A M!

2008-01-27 @ 20:35:19
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Sonja

Det blev över 38 graders feber inatt, men med Ipren så är jag på jobbet idag. Har däremot M hemma och sjuk...

2008-01-28 @ 08:39:26
Postat av: maria

Burr burr. Men ett gott skartt framför tvn, brukar värma. Hoppas kommande veckan blir lite mildare för er! Ikea brukar göra en gott också :)
KRAM!

2008-01-28 @ 08:58:17
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Carina

EKB, Enda fördelen med kylan är att man med gott samvete får kura inomhus.

Syster, Trist men det lär komma fler tillfällen. Måste nog se A till helgen.

Camilla, Ni verkar haft ljuvligt helgväder! Avis jag blir.

Sonja, Ajdå... men vad gör du på jobbet idag??

Maria, Håller fullständigt med dig!

2008-01-28 @ 13:27:58
URL: http://nicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0