Utklassning

Igår utklassade stadens hockeyfloppar det "lila" laget från Värmland med siffrorna 7-2! Botten slog överraskande toppen. Ett flyt som inte infynnit sig under hela säsongen. T o m en straff motades! Tredje perioden var visst en ren och skär utklassningsperiod. Tänk att jag ratade en hockeybiljett för att häcka hemma i tv-soffan! Ja inte är man helt hundra. ;)

I morgon är det ånyo hemmamatch mot ett 08-mellanlag. Huga, vågar inte tänka tanken på utgången av den matchen. Tänk om mina farhågor inför säsongen om kval för att hålla sig kvar i översta ligan besannas! Å ändå är det i dagsläget en bit dit upp. :S 
Nej, bättre att likt strutsen stoppa huvudet i sanden. 


Kommentarer
Postat av: keb

Behöver jag nämna vem som vann SM guld i fjol? :-)

2008-01-17 @ 08:57:12
Postat av: Camilla

Brynäs ligger äckligt nära strecket de med, men har faktiskt spelat helt OK sista 3-4 matcherna. Finns hopp! :)
K R A M!

2008-01-17 @ 16:08:18
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Carina

KEB, Jaaa. Modo!!! Hejja Modo. Hade inför årets säsong planer på att "emigrera" till Modos favör.. men det kändes tyvärr fel. Men jag hejjar på dem! :S

Camilla, Brynäs har ju spelat bra på sistone. Något Luleå inte har gjort. Ska bli spännande att möta dem den 26 januari.

2008-01-19 @ 15:03:49
URL: http://nicas.blogg.se
Postat av: kab

kul att träffas!
god fika och god mat!
det ska vi göra om
eller hur?
kram på er båda...

2008-01-20 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0