6300

Idag har jag köpt min tredje mobiltelefon. I hela mitt 35-åriga liv. Ja, jag vet.
Jag är ingen "slit och slängare". De blir en del av mig och sen använder dem så länge det bara går. Eller tills det inte går längre...

Fick till slut nog. Nu på slutet har min gamla telefon bråkat allt oftare. Utan förvarning bröts ljudet mitt i samtalen. Bara schdop!
Med följden att personen på andra sidan tråden pratar på (ibland i flera minuter) utan någon som hellst återkoppling från mig. 
Vänner och familj drabbades. Men även mäklaren och husförsäljaren! Inte proffsigt alls. Mer så att man skäms.

Med kniven på strupen blev det affär efter en veckas funderande. Nu har jag hittat den. Telefonen utan alltför mycket flash med väckarklocka och kalender
som jag kan ringa och SMS:a med. Använder inte telefonen som musikspelare (har Ipod) eller kamera (har digital sådan). This is it.



- Tunn och slimmad modell
- Stor och tydlig skärm
- Stålchassi (svart/silver)
- Tidlös design
- Prisvärd
- Lätt menysystem
- PC-anslutningsbar

Kommentarer
Postat av: Sonja

Har också fått en ny, en Zoul.

Är tyvärr svag för Samsungs design, är inne på min tredje.

2008-07-22 @ 07:09:49
Postat av: Camilla

Snygg! :)

Jag har en Samsung som är inne på 3:e året, men den funkar bra och får hänga med. Liten och behändig, uppfällbar. Helt okej kamera, men ingen musikspelare. Har också iPod ju. :)

Kramar!

2008-07-22 @ 10:11:52
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0