Världen är liten

Nu har det framkommit vilka våra nya husgrannar blir. Minns ni huset vi hoppade av och istället köpte grannhuset som var mer anpassat för oss? Tjejen har tydligen bott på samma gata som både mig och J. Även hon i en bostadsrätts-trea. Undrar hur länge?

Dessutom visade det sig att vi gått i samma gymnasieklass för massor av år sedan. Minns att jag pendlade 7 mil enkelväg under de tre åren. Läste med andra ord inte på min hemort. Vi var bara nio personer (inkl mig) som läste vårt program. Världen är verkligen liten!!!

Nu hamnar vi på samma gata igen! Sida vid sida dessutom.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men vad kul! Ni kommer säkert att ha massor av grannträffar där på gatan låter det som! :)

Kram!

2008-07-23 @ 10:03:07
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Sonja

Ja, hoppas ni får bra grannar, det är så bra.

Vi har verkligen haft tur med grannarna, hade en jättetrevlig tjejkväll med grannfruarna för ett par veckor sen.

2008-07-23 @ 11:58:20
Postat av: Helena

Vad roligt! Det är alltid bra med goda grannar, jag älskar mina grannar!! Åtminstone på en sida, på den andra solade grannen naken igår och det var inte en syn jag ville se...

2008-07-23 @ 20:53:22
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Syrran

Jag älskar såna här världen är liten sammanträffanden!

2008-07-24 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0