Koma

Vi pinnade på rätt bra i helgen.

På fredagskvällen lade vi träplattor på J:s balkong. Superfint! Skulle bara ha gjorts för fem år sedan. Men det är så där. Man har aldrig så fint som inför försäljning.


Körde dessutom bort en del bråte och hann förbi både M & A:s stuga (bastu-bygge), R & M:s stuga samt en titt på A & A-L stuga. Besök hos J:s föräldrar och tillsammans med dem till det stora varuhuset 13 mil bort. Jag blev ett par kuddar och en blomvas rikare.

Lägg därtill enklare grillbjudning/avfirande av JK som "firade" sin sista helg i stan innan flytten söder ut. Roligt för honom att det löser sig men riktigt trist för oss som kommer att sakna honom.

Jösses, vilken koma jag gick in i idag efter lunch. Hemskt när huvudet inget hellre ville än att landa mot skrivbordsytan, ögonen slutas och kroppen slappna av. Lite svårt när man befinner sig på jobbet.
Landade 15 min i soffan efter middagen. Men nu är jag igång igen... dan före dan före visningsdan. =)

Kommentarer
Postat av: maria

Kram o tack för värmande ord på min blogg idag!!!!

Det tröstar så gott!!

KRam!!

SÅÅÅÅ snyggt det är med trätrall! Det gjorde ni bra!

2008-06-30 @ 20:26:07
URL: http://mariasfotografi.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad fint det blev på balkongen! :) Förstår att du däckar på jobbet med allt pyssel ni håller på med på fitiden - men snart semester även för er va?

Här skiner solen i dag igen, härligt!

Kram!

2008-07-01 @ 11:55:10
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Mycket snyggt!

2008-07-01 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0