Fredag (den 13:e)

Idag är det fredagen den 13:e! Huga. Har varit ledig för säkerhets skull. ;)
Nej, det har bl a varit husbesiktning som hägrat. Det gick riktigt bra. Skönt!

Efter lunch tog jag emot en mäklare. Lite information och diskussioner kring lägenhetsförsäljningarna.
Återstår att se vem som får uppdraget. Känns trots allt att man ska göra sig av med bostadsrätten som jag filat på under tio års tid. Vill helst lämna uppdraget till någon som uppskattar den lika mycket som jag. 

I helgen utlovas det lite mer sol och värme. Verkar bli tvåsiffrigt
tal vilket innebär en fördubbling,
vilket inte en dag för tidigt. Vi är ju trots allt snart i mitten av juni.

Är lite tveksam till om vi får användning för våra nya sol-stolar. De är farligt ljuvliga att ligga i, då det ännu återstår en del fix inför försäljningarna. Borde även ta en tur upp till stugan. Återstår att se om det hinns med innan midsommar.

Bara vi inte glömmer bort nått i all planering nu. Tar en dag i taget och bockar flitigt av i listorna. Känns som att vi fortfarande har kontroll på läget. Hoppas det håller i sig.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Känner jag dig rätt så kommer du att ha full koll hela vägen! Skönt att besiktningen gick så bra!

2008-06-14 @ 10:34:38
Postat av: Camilla

Ha ha... det blev lika som vi har? :) Visst är de sköna??? Jag har somnat flera gånger i min.

Kram och mysig helg!

2008-06-14 @ 14:29:51
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: mariasfotovardag

Vilka härliga bilder nedtill! Det är i naturen man verkligen finner ro och ny inspiration, tycker jag.

Ja, det är en cirkus att flytta. Tankarna går i ett och man kan inte slappna av.

Men.. det blir skönt när det är över :)

Må så gott i helgen!

2008-06-14 @ 14:58:23
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0