Hur gick det?

Hälften av mina gissningar inför gårdagens "Andra chansen" i melodifestivalen gick hem. Den största skrällen var att Androla´s "One love" inte gick vidare över-
huvudtaget. Nordman och Sibel till final. Den förstnämndes låt växte med antalet spelningar. Sibels har jag gillat från första stund.
Tippade dock att Olas supporterskara var större. Känner mig hyffsat nöjd med utgången av denna nästsista melodifestivalhelg.

ANDROLA
"Androla" gick inte vidare

Med den hysterin som varit kring denna duo kan jag förstå att det kan vara skönt för dem att slippa ännu en hysterisk vecka inför nästa veckas final i Globen.
Jag å min sida sätter mig bara till rätta nästa lördag igen för sista gången för i år (snyft). Eurovisionsschagerfestivalen är inte riktigt min grej. Jag föredrar trots allt den svenska uttagningen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag håller med dig helt här! Svenska uttagningarna är bara så mycket roligare... och faktiskt var Nordman bättre än Androla i går. Som Gävlebo måste man ju vara lite lokalpatriot också, då Håkan Hemlin (sångaren i Nordman) är Gävlebo. Jag tror ändå att Sanna Nielsen eller Charlotter Perelli vinner nästa lördag, gud så spännande! =)
Kram, kram!

2008-03-09 @ 18:59:20
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Jaa visst är den trist den europeiska schlagerfinalen. Men jag ser fram emot lördag.

2008-03-09 @ 21:13:09
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Lissen

Tycker också att den Svenska uttagningen är roligast. Säga vad man vill, men åsikterna är många om alla artisterna och låtarna.
Må så gott. Lissen

2008-03-09 @ 22:09:50
URL: http://LissenTo.Blogg.se
Postat av: Camilla

Ska ni se båda konserterna på Ullevi? =)
Hur går det med boken? Jag läste ut min i går kväll, oj vad bra den var! Vilket oväntat slut! =)
Har nu börjat så sakterliga med "Flickan som lekte med elden".
Hur går det med tapeterna? Gav du upp helt efter att den blommiga utgått?
Kram och ha en fin vecka!

2008-03-10 @ 10:15:10
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: keb

helt sanslöst!!!
Att Norman går vidare med sin låt som han sjungit sen han började
man kan inte höra nån skillnad på dom
alla låter likadant!

2008-03-10 @ 17:06:31
URL: http://kebibw.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hej, såg att du haft 1000 besökare nu! (sen du satte in räknaren) är det 1000 olika besökare?

2008-03-10 @ 22:22:15
URL: http://malkins.blogg.se
Postat av: Carina svarar:

Camilla, Många bra låtar i finalen. Tror mest på Pirellis Hero men gillar även Sanns, Sibels och Rongedahls (om jag blundar).
Japp, båda vi siktar på båda konserterna. Har biljetter till bägge.

Syster, Ser också framemot "The final" på lördag.

Lissen, Visst är det så. Roligt att du hittat till mig Lissen. Kikar in hos dig inom kort.

KEB, Nordman är Nordman. Likaså är Bengtzing detsamma.

Syster, över tusen besökare är antalet unika besökare per dag ihopslagna dagsvis till en total. Således inte tusen unika.

2008-03-12 @ 10:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0