Erkänner...

Ikväll går den andra semifinalen av Eurovision Song Contest. Det är lika att jag kryper till korset direkt och erkänner.
Efter diverse "trädgårdsjobb" (klippte bl a gräsmattan för första gången i år) har jag hamnat i soffan med tv:n på i bakgrunden. Orkade bara koncentrerade mig på de fyra första bidragen. Sen tog min koncentration slut. Sveriges gick ut som bidrag två av nitton. Bra framförande. För givetvis vill jag att Hero går till finalen på lördag. Även om jag är tveksam till om jag kommer att se den alls. Heja, heja.



Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja visst vore det snöpligt om vi inte gick till final, men jag tror faktiskt inte heller att jag kommer att följa den..

2008-05-22 @ 22:14:41
Postat av: Camilla

Svenska uttagningen är mycket roligare än Eurovision song contest. Man orkar inte med alla konstiga låtar ju... såå många...

Kram och trevlig helg!

2008-05-23 @ 15:09:04
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0