Fruset helgnöje ;)

Har rusat runt på hus/radhus visningar i helgen. Bra sätt att hålla värmen i kylan, regnet/snöandet. ;)
 
Vid ett av objekten fick vi kontakt med grannar som önskade oss välkomna - trevligt. Synd bara att huset i sig inte var intressant efter visningen. Ibland kan bilder och beskrivning verkligen försköna/lura otroligt mycket. 
 
Såg även ett annat gediget och välhållet trots att det var ett orustat hus. Endast en ägare sen byggnationen på 60-talet (!).  Ytterligare en visning i morgon tisdag. Funderar...
 
Fick även uppleva det värsta hittills. Redan utvändigt såg det risigt ut. Invändigt var det halvt om halvt ofärdigställt efter indragning av fjärrvärme. Dessutom drabbat  av vattenskada från yttertak utan några som helst åtgärder på de två planen inomhus. Stackars, stackars ägare.
 
Hur kan man bygga en bastu utan avlopp och dusch i anknytning?? 
 
Ser framemot morgondagens visning i mitt nuvarande område. Hoppas, hoppas bara på en bra planlösning... lite orolig där.

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag håller alla tummar för er!! =)

Kram!

2008-05-19 @ 15:06:10
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Syrran

Ja nu är det spännande!! Jag gillar det gedigna 60 talshuset, lite uppfräschn o modernisering o ni har ett kanonhus. Spännade att se vad du gillar det på Björx.

2008-05-19 @ 20:12:10
Postat av: keb

hoppas att ni hittar drömhuset tillslut ..det tror jag ju ..jag väntar hem min yngsta son nu ikväll han har kommit från oslo T har åkt iväg att hämta från flyget

2008-05-19 @ 20:38:07
Postat av: Camilla

Gick det bra i dag? =)

Kram!

2008-05-20 @ 19:00:45
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: IBW

Ja ni har en rolig tid framöver, jag kommer ihäg när vi skulle bygga huset i Hälsingland, plöjde genom en massa huskataloger och till slut hittade vi huset som vi passade oss.

2008-05-20 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0