Lugnet före stormen

Budgivningen är i gång. Än känns allt bara så bra. Har ingen som helst oro. Tvärtemot har jag varit ruggigt effektiv idag.

Vaknade redan fyra. Gav upp efter en halvtimme och läste lite om Salander.
Hade så gott om tid att jag både tidigarelade och förlängde morgonpromenaden.
Fyra km stavgång och hemma redan kvart i sex.

Lönekörningen i hamn även denna månad. Ringt viktiga samtal. Blir så rationell med massor på agendan.

I morgon brakar det nog lös. Lugnet före stormen med andra ord. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller tummarna för er!!!

Och du - du har vunnit hurtpriset över mig för länge sedan.. =)

K R A M!

2008-05-22 @ 10:31:58
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: IBW

Ursnyggt hus, jag förstår att ni är heltänd på detta härliga hus. Hoppas att det blir ert.

2008-05-22 @ 19:10:06
Postat av: Syrran

Ja i morgon kommer nog avgörandet!! Sååå spännande, tack för att du hållit mig ajour!

2008-05-22 @ 21:32:53
Postat av: Ellasmamma

Är du verkligen så där morognpigg jämt...jag lir alldeles trött bara av att läsa om det. Själv är jag död halv åtta, efter åtta timmars sömn. Mornar är inte till för mig... Hoppas att ni får detta hus, tänker på dig och håller tummarna.

2008-05-22 @ 21:40:24
URL: http://ellasmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0