Vilken åktur

Nu har det hänt igen. Jag har fått åka ännu en värstingbil. Silverfärgad Mercedes Benz CL 500 -02. Under bilens första sex år har bilens värde sjunkit 1.000.000 kr. Helt sjukt!

Finesserna är många; massage i framstolarna, automatisk inställning av framstolens avstånd till person i baksätet, reglerad hastighet till framförvarande fordon, räcker att bilnyckeln ligger i fickan för att öppna/låsa och starta bilen, osv.

Vilket sjukt mullrande ljud från V8:an med 335 hk. Förstår att nuvarande ägare tycker han gjort ett klipp, är stolt och oerhört körsugen!

Vart färden gick? Till Kyrkbyns Kök & Matsal för lunchintag. Vilken fredag.
Jag säger då bara det. =)


Kommentarer
Postat av: Sonja

Har du inte annat att göra än att åka omkring i lyxbilar och äta gourmetlunch/middag....?

Inte alls avundsjuk..;)

2008-11-07 @ 17:26:56
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: IBW

vad har du för bekanskapskrets??? Låter som "LidingöboR eller personer som vistas på sturekompaniet???

2008-11-07 @ 19:04:48
Postat av: keb

Snygg bil.

Men jag för mig är bilar bara en sak att förflytta mig med från A till B typ..

Men när det gäller mc då är ett annat ljud i skällan...

2008-11-08 @ 13:23:56
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0