Julpyntning

I helgen har vi pyntat lite smått. Bara det mest uppskattade har plockats fram.

Julstjärna på ekfot i vårt sovrum på övre plan.

Även det inglasade uterummet har pyntats upp. Spana in det fina snölandskapet i bakgrunden.

Årets nyinköpta pynt. Silvergran med belysning hittade sin plats i vardags-rummet.

Den svarta modernare ljusstaken i köksfönstret.

Nytt blandas med gammalt.
Gillar den enorma röda ljusstaken i trä på köksbordet. Det tända ljuset får illustrera 1:a advent idag.

Efter lite ljusnätstrassel har även utegranen funnit sin plats på altanen på framsidan.

Ååå som det har snöat idag!! Tung blöt snö. TRE gånger har vi skottat. 
Mitt ryggslut har protesterat idag efter veckans eviga plogande. Fick t o m hjälp idag av min tappra vänsterhandade J.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Lustigt, jag har bett maken åka o köpa ngt till A´s fönster, då de flesta lampor i hans fönsterboll fr i fjol slutat lysa, jag bad han köpa antingen en sån julgran som du har på bild 3 eller den svarta ljusstaken som du har på bild 4!

2008-12-01 @ 07:31:26
Postat av: Sonja

Snyggt och läckert!

2008-12-01 @ 08:20:48
Postat av: Camilla

Vad mysigt ni har det! :) Du har ju hunnit långt med adventspyntet, jag har ungefär lika "lite" pynt som du och det är jag nöjd med. Det får inte bli för mycket jul...

Kram kram!

2008-12-01 @ 09:57:30
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: keb

mycket snyggt och stilfullt!

2008-12-01 @ 12:16:27
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: Syrran

Ahh titta nu har även bloggen blivit pyntat. Fint!!

2008-12-01 @ 19:04:29
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: ibw

men vilken snygg blogg du har, och fint har du pyntat,speciellt stjärnan på ekfot är supersnygg.

2008-12-01 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0