En dag blev två

Gårdagen var sååå ljuvlig! Fick mersmak av ledigheten. Fick både besök och en hel del gjort. Tog tag i en del tråkiga kartonger/säckar. Portionerade ut dem på hallgolvet, rensade och sorterade in i hallbyrå, m m.

På sena eftermiddagen ringde jag ett par telefonsamtal och utökade med ännu en semesterdag. =)

Har tack vare ledigheten piggnat till så pass att den blir till arbetsgivarens favör. OK, inget utfört på jobbet men minskad semesterskuld och ingen sjukklön. (Snacka om miljöskadad)

Har mjukstartat med tv-nyheter och tv-sända Rix Morgon Zoo (besök av EMD).
Nu är det dags att sätta fart.

 

Kommentarer
Postat av: maria

Svar: TACK!! Vad gulligt av dej att hälsa mej tillbaka! :)

Ibland kommer ju så mycket emellan att man inte hinner med nästan någonting alls.

Men det är härligt att vara tillbaka i bloggspace igen!

Kram!

2008-10-28 @ 10:22:06
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com
Postat av: Sonja

Helt rätt beslut att ta ut ledighet, det är ju inte bara arbetsgivaren som tjänar på det, du mår säkert bättre och det är ju största vinsten.

Hade tänkt vara förbi när jag är gräsänka men känner mig ganska stressad inför helgen så det blir efter helgen. Skulle behöva en liten bloggkurs också..!

2008-10-28 @ 12:58:04
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Carina svarar:

Maria, Som jag har väntat på den här dagen att få välkomna dig tillbaka.



Sonja, Efter helgen blir bra. Ska hjälpa dig så mycket jag kan. Bunkra upp med frågor.

2008-10-28 @ 13:09:23
Postat av: Syrran

Det är det som är det "värsta" m lediga dagar att man vill ha fler!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-28 @ 15:18:47
Postat av: C a m i l l a

Härligt med en extra semesterdag i kombination med helgen. :) Helt rätt av dig.

Kram!

2008-10-29 @ 15:28:38
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Ha ha ha... det är redan försent, jag slet upp den och provlyssnade lite innan jag åkte till jobbet.

Nä, den karaktären har jag nog inte - inte utan att bli belönad med något, som t ex en kentkonsert om jag är "duktig"...

Du är rolig du. =)

Jo, men skulle jag verkligen vilja skulle jag klara det - men det verkar lite tråkigt.

Kram!

2008-10-29 @ 15:52:03
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0