Ordning o reda


I vårt sovrum har vi en hel vägg med skjutdörrar som döljer en enorm klädkammare med korg-system. (På bilden syns bara hälften.) 

Vi har nu plockat om bland dessa efter att ha kompletterat med dem vi hade med oss. 
Massor kommer att rymmas. Nu ska det bli ordning och reda! Sånt gillar jag.

Nu vet ni vad jag/vi pysslar med i helg. Underkläder, sockar, t-shirts, tröjor, byxor, m m.



Spana in tapeten i bakgrunden. Misstänker att det är originaltapeten (30 år gammal). Gillar den skarpt! Tapetserar hellre övriga sovrummet än den väggen. Tänk hur det ändras med åren...


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja den tapeten är ju trendig nu! =) Sen vill vi veta hur många tröjor du har kvar efter rensningen. Jag längtar också efter att få rensa röja och få ordning här hemma. Värst just nu är de dåliga möjligheterna att hänga tvätt..



Såg du Mackans kupp igår??

2008-10-26 @ 09:59:25
Postat av: C a m i l l a

Ja, verkligen - den tapeten ser ju ut som tagen ur ett modernt inredningsmagasin. :)

Vad härligt att få sån ordning i garderoben.

Kram!

2008-10-26 @ 13:25:34
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: farsan

Jag såg Markus kupp. Svarträven är Övertorneås kommunvapen.

2008-10-26 @ 14:03:10
Postat av: Carina svarar:

Syrran, Tyckte han blev orättvist dömd av juryn igår. Han hade helt klart svårast program. Men de triggar väl upp honom att göra än svårare samtidigt som de andra ska kännas ha en gnutta chans. =)



Å visst såg jag hans "kupp". Ötås kommunvapen på bröstmuskeln. =) Den killen kan man lita på.



Camilla, Mmm... ordning gillas.



Farsan, Japp. Noterade det.

2008-10-26 @ 16:12:23
Postat av: Syrran

Javisst vart han orättvist dömd, de andra har ju långt ifrån samma fart och svårighetsgrad, de masar ju sig runt i slowmotion jämfört m Markus.



Partisk jag?? Nää då. ;)

2008-10-26 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0