Vacker


Broder med sambo och dotter var förbi oss i söndags. Tyvärr var jag inte hemma utan i städartagen. 

Hann inte stoppa dem ifrån att köpa inflyttningspresent, vilket vi gjort med alla andra. Det redan var ordnat sen två veckor tillbaka. :S

Presenterna har vi istället fått i form av all hjälp med vår flytt och/eller städning. Alla besöken i sig har varit present nog. Ser även framtida tips och råd som 
perfekta presenter. That´s it.

Kan dock inte komma ifrån att paketet var vackert! Dröjde lite med att öppna det. Sög på karamellen med andra ord. TACK!

Kommentarer
Postat av: Syrran

...jag trodde att man skulle komma med inflyttningspresenten på inflyttningsfesten, el väntar jag då förgäves?

2008-10-16 @ 12:24:11
Postat av: Carina svarar:

Inflyttningsfest blir det när vi kommit lite mer i ordning. Då ska man inte behöva snava över flyttkartonger. Återkommer i frågan men vad gäller present så vet du vad jag har sagt...

2008-10-16 @ 13:02:56
Postat av: Syrran

Ja men vi har varken hjälpt till med flytt eller städn!

2008-10-16 @ 16:13:01
Postat av: Carina svarar:

Jag lovar att ni kommer att tillfrågas om tips och råd när behöven uppkommer. Lär bli rätt mycket...

2008-10-16 @ 16:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0