Prioritering

Vi har varit inne på att sälja våra biljetter till Lena och Orups show om dryga två veckor. Gör nu slag i saken. Har satt dem ut till försäljning.

Bokade den i den än större staden 28 mil söderut för att komma bort över en weekend. Men showen kommer så fel i tiden. Känner verkligen inget behov av miljöbyte nu! Prioriterar istället flytt och urstädning av två lägenheter.


Hur kan de sen sända en show innan turnén ute i landet drar igång?? Va??
Mig kvittar det dock. Såg den och blev än mer beslutsam om att sälja biljetterna.

Kändes inte som min/vår smak. Är antagligen miljöskadad efter dundersuccén med Springsteen i somras. Känns som att inget kan mäta sig med honom... än.)

Uppdatering
Ibland går det riktigt, riktigt snabbt. Biljetterna såldes som smör i solsken.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Sätt ut dem på Tradera, där har jag också sålt biljetter förut.

Förstår att det är lite fel timing för er...

Kram!

2008-09-30 @ 10:49:34
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Sonja

Lite fel tajming, är inte intresserad av att köpa dem. Får se dem två kvällar i rad om jag vill...

2008-09-30 @ 11:58:11
Postat av: Carina svarar:

Camilla, Tradera eller Blocket. Använder det senare.



Sonja, Måste du jobba bägge kvällarna? Trist att alltid måsta jobba när det händer nått i stan... även om det är ni som ser till att det händer. =)

2008-09-30 @ 12:39:58
Postat av: keb

Håller med där Lena&Orup skulle känns lite platt efter springsteen!

Härligt nu har ni snart nyckeln till huset.

Glädjer mig för er!

KRAM!

2008-09-30 @ 17:36:13
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/
Postat av: IBW

Jag såg dem en snutt på TV, kändes platt fall, skönt att du fick sålt biljetterna.

2008-09-30 @ 22:48:46
Postat av: Syrran

Jag såg dem live i Sthlm och tyckte de var jättebra, bjöd på sig själva med humor! Men man kan ju inte jämföra äpplen och päron, det är ju två helt skilda saker en rockkonsert med en världsartist som Bruce Springsteen och en krogshow med två svenska musikentertainers.

2008-10-01 @ 12:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0