Färgras

Nacken är i princip helt återställd. De två-tre första dygnen efter hemresan var ingen lek. Bara att kliva upp ur sängen och in och ut ur bilen var en kamp.
Kunde inte röra nacken åt något håll. Värst var det frammåt eller bakåt. Precis som om jag suttit i drag (på flyget). Men varma duschar, bad, värktabletter och inflammationsdämpande salva har gjort susen. Puh!

Nu fullkomligen rasar färgen från kroppen. Den dagliga duschen varje morgon sliter hårt. Dekolltaget (på bröstet under hakan), axlar, rygg och t o m öronen flagnar. Inte snibbarna utan högre upp. På de tunna och smått hårda delarna
av örat. :S Det känns som om jag lämnar spår efter mig vart jag går. Torr som fnöske.

Jaja, minnena och foton finns allt kvar. De lever jag länge på. Kände t o m igen doften från utlandet i fruktdisken på mataffären igår. Näsan nere i frukt och grönsaker? Nej, inte riktigt. Hihi...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmmm just det fotona finns kvar....inte. T var förbi och skulle se om han kunde göra ngt, det slutade med att jag fick virus i datorn så han fick ta med sig den....Börjar det tjorva....

2008-09-08 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0