27 aug - TVÅ fantastiska år!!

Idag är det TVÅ år sedan jag publicerade mitt absolut första blogginlägg. Närmare bestämt måndagen den 27 augusti 2007. Ojojoj... vad tiden rusat iväg. Men det är ju så när man har roligt. =)
 
620 inlägg har jag bjudit på. Allt som allt. Med eller utan foton.
Vill passa på att tacka för alla snälla kommentarer jag fått på dessa inlägg.
De är uppskattade och jag läser dem alla!

Ni "anonyma" som också följer mig var inte så blyga. Varför inte kommentera?
Ni är trots allt kända hos mig. Jaja... ni får nog ALLA dras med mig ännu ett tag.

En anledning att fira med en chokladkaka!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Grattis på 2-årsdagen! Själv har jag hållit på sedan mars samma år, alltså snart 2½. :) Kul att du har samma blogg ännu, jag är inne på min 3:e. Har bytt namn en gång och tog ju bort bloggen en gång.

Kram!

2009-08-27 @ 08:18:52
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sonja

Grattis på 2-årsdagen!!!!!!!!!!!!!

Har nog läst nästan alla dina 620 inlägg och kan säga att de förgyller vardagen.

Hoppas få läsa ytterligare 620 inlägg...

2009-08-27 @ 09:10:51
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: Grattis önskar ib och pe

till 2-årsfesten. har du recept på kakan, ser supergod ut

2009-08-27 @ 11:33:10
Postat av: Malin

Grattis!! Jag började ju några dgr före dig,men jag hade "bara" skrivit 346 inlägg!



Jag tror att du har fler "smygläsare" än mig.

2009-08-27 @ 18:42:22
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina svarar:

Camilla, Tack! Tycker det är roligt att ha kvar allt i en och samma blogg när man blidkar tillbaka.



Sonja, Tack! Kan inte lova något. Kör så länge det är roligt och inspirerande. Det roliga är att bloggandet även smittade av sig på dig. :)



IB o PE, Tack! Tyvärr inget recept då kakan köptes på konditori. :S



Malin, Tack detsamma! Bara och bara... du arbetar flitigare med foton och collage än vad jag gör. Mina inlägg är inte lika bearbetade som dina. Men roligt är det i alla fall.

2009-08-28 @ 08:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0