Rosig

"Det är en ros utsprungen..." Känner mig som en nyutsprungen ros. Är åter rosig om kinderna. Influensan tog en vecka att bli av med. Men är nu frisk sedan några dagar tillbaka.

Lever, mår gott och njuter. Tar det riktigt lugnt denna sista lediga extravunna vecka. Endast små, små projekt om kvällarna när utlandsvärmen ger lite vika. Annars är det mest bara solstol eller solsäng som gäller. 

Denna sammetsröda ros lever i vår blombänk i söder. Haha.. nu fick jag in ännu en blomma. ;)


Förresten är vi klara med vårt nya egenhändigt byggda altanräcke. Det blev
så bra. Vi är både stolta och nöjda!!! Inlägg kommer - ska bara fota av det. 

Några av grannarna har redan kikat förbi och suktat över det. Trevligt! Håller dock tummarna att inte hela eller halva gatan får för sig att kopiera av det.
Trist om alla ska ha likadant. Får kanske söka patent på designen. Eller skylta upp med copyright a la nica. ;)
Eller så får jag tipsa om de andra fina räckena som finns på marknaden som dock inte passade måtten vi skulle hålla oss till. 

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Så klart du ska sätta copyright på altanräcket. :)

Jag ser fram emot bild, så att jag kan härma dig... hi hi... nej, jag ser fram emot bild ändå.

KRAM!

2009-08-06 @ 17:42:23
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: ibw

Jag gillar rosor, i alla färger.

2009-08-06 @ 17:54:08
Postat av: Syrran

Tänk om det var svininfluensan? Skall du vaccinera dig i höst?



Fin bild på rosen!

2009-08-06 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0