Terror


Semestern är slut sen en dryg vecka tillbaka. I samma veva som den andra boken "Dykaren" tog slut. Gillade även den boken skarpt. Har att se fram emot den tredje boken "Terror" med kriminalpolisen Fredrik Broman. 
Denna bok har jag tänkt njuta lite längre utav. Liksom suga lite på karamellen.

Fredrik Broman kastar sig in i utredningen av det som ser ut att vara ett rasistdåd för att få tankarna på annat. Äktenskapet med Ninni har nämligen hamnat i rejäl gungning. Ojoj.. hur ska det gå?!?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du att jag berättar??? ;)

2009-08-18 @ 16:31:45
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Mmm, de var lika bra alla tre böckerna med Östlundh. Trevlig läsning!

2009-08-18 @ 17:56:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Cissi

Har nog missat de där böckerna... Ska genast gå och kolla i bokaffären, de verkar bra.

2009-08-18 @ 20:00:08
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Carina svarar:

Malin, Nej, nej, nej... vill inte veta!



Camilla, Skönt att höra. Är Blot en fjärde bok?



Cissi, De är utan tvekan läsvärda om man gillar kriminialromaner. Mer välskriven än Marie Jungstedt men ändå lättläst.

2009-08-19 @ 08:46:15
Postat av: Joakim.

Hejsan hoppsan! Joakim Forsberg heter jag och är en 19-årig nybliven student som på fritiden bloggar flitigt och även sysslar med att göra bloggdesigner. Jag söker dagligen nya bloggar som jag vet bara väntar på att få bli omgjorda och uppiffade. Just därför undrar jag ifall du skulle vara intresserad av en ny bloggdesign? Släng isåfall iväg ett mail till: [email protected] så kan vi tillsammans komma överens om något till just Dig! Är du nyfiken på mina tidigare jobb? I så fall kan du klicka dig in på min blogg och under kategorier trycka på "Bloggdesigns". Jag hoppas att du tar ditt förnuft till fånga och hör av dig. Om inte, så önskar jag dig en fortsatt trevlig dag :)



Med vänliga hälsningar / Joakim

2009-08-19 @ 17:10:05
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0