Taklagsfest

I torsdags fick jag förmånen att delta på taklagsfesten på Coop Arena (stans ombyggda hockeyarena). Dukade långbord och massor av okänt folk från kommunen och de medverkande byggföretagen.

Fin tvårätters middag (huvudrätt och efterrätt) till spelande och sjungande trubadur. Några tal hölls och jag fick mig en skymt av Patrik Kristiansson Klüft som var på plats pga karriärbytet från stavhoppare till hockeytränare.

Därefter fick jag se hemmalaget ta emot Timrå. 0-3 i underläge efter första perioden. Andre målvakten byttes ut. När precis halva matchen spelats sååå urkasst kom så laget äntligen igång i efter en nätad straff. Började åka skridskor och spela som ett lag. Kämpade sig sedan ikapp till rättvisa 3-3 när bara sekunder återstod av matchen. Tyvärr inget avgörande i förlängningen.

Nöjde mig gott med matchen och den goda middagen jag fick inta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0