Troll

Känner mig som ett troll. Efter jobbet i morgon ska trollet åter få sätta sig till rätta i frisörstolen. Det har redan gått tio veckor sedan sist. hade vi precis kommit in i mörkaste december månad. Nu är vi redan i mitten av feburari. Det är t o m ljust när jag åker till jobbet kring 7:30! Det går i ett rasande tempo.

När jag sedan reser mig efter 45-60 minuter brukar jag lämna efter mig en enorm hårhög. Så även i morgon med tanke på hur jag ser ut. Alltid lika befriande även om det inte blir som senast då jag klippte kort från halvlångt. Minns att jag avverkade två frisörstolar den gången. Ser framemot att slippa känna mig som ett troll.


Kommentarer
Postat av: ibw

Annars tycker jag att trollen är gulliga, fråga min syster K

2009-02-11 @ 17:55:35
Postat av: Syrran

Jag känner mig nästan alltid som ett troll i håret förutom precis efter frissabesöket och ca 2 dgr till!

2009-02-11 @ 18:29:39
Postat av: ejmis

Jag har också varit hos frissan idag. Var i september senast!!!

2009-02-11 @ 19:09:58
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Sonja

Troll kan vara väldigt gulliga..!!

Har insett i flera veckor att ett frissabesök måste ske ganska snart. Men kommer mig inte för, då jag inte har hittat en bra frissa i stan än.

2009-02-12 @ 08:31:44
Postat av: Syrran

Blev det bra????



2009-02-12 @ 20:17:58
Postat av: morsan

Du är ju alltid snygg i håret.

2009-02-13 @ 20:04:42
Postat av: Carina svarar:

IBW, hihi.. har aldrig funderat på det.



Syrran, för mig är det precis tvärtom! tvättar bort tantfrisyren. gillar frisyren som bäst efter ca 2 veckor då håret blir sig själv (visst självfall återkommer)efter klippning/skärningar.



Ejmis, I september!! Det var nog rekord! Ju närmare frissatiden man kommer desto desperatare verkar då jag bli. hihi



Sonja, Vet hur det är. Har också varit ny i stan. Ingen höjdare innan man hittar rätt. Tycker du jämt är så snygg med frisyr och smink!



Syrran, Tja.. det är alltid som bäst efter två veckor.



Morsan, Tack mamma. Snäll du är!

2009-02-13 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0