2 0 0 8

Dagar, veckor, månader och år tickar och vad fyller vi dem med? Bloggandet gör det  roligt att blidka tillbaka och minnas via inlägg och foton. Sammanfattar mitt 2008.

Träning
Första halvan av året var jag duktig på att röra på mig; styrketräning med rodd och promenader. Utförsåkning under våren i de för mig nya backarna Pullinki
samt Kåbdalis.
Effektivast var utan tvekan stavgången innan frukost de tidiga morgnarna i maj och juni. Träningen var något som tyvärr fallererade i och med semestern och sedemera flytten. Istället försvann massor av tid i rens och röj.


Unna
Har under året verkligen unnat mig. Främst med god mat och massor av fina restaurangbesök. Upptäckte även hur underbart gott sushi är. Såld till 110%
redan vid andra intaget.
2008 blev året då jag på läste böcker. Unnade mig att läsa hela åtta stycken! 
En lite svacka efter de tre suveräna böckerna i S Larssons Milleniumserien innan jag tack vare tips hittade M Jungstedts gotländska kriminalböcker.



Upplevelser
Säger bara Springsteens två heta konserter under två lika heta sommardagar i Göteborg!! Går inte att beskriva dagarna på västkusten i utlandsvärmen. 
Men även stugutbyggnaden samt översynerna och sedemera genomförandet utav två lägenhetsförsäljningar. Allt innan den välbehövliga utlandsresan till Rhodos i månadsskiftet augusti/september. 
                           
                            
              

Boende
Klev på riktigt in i vuxenlivet i och med husköpet med J. Men dessförinnan hann vi ta del av besvikelser vid både missade objekt samt en genomsmutsig budgivning.
Men vi fick strax därefter vår upprättelse och huskontrakt på det som sedan visade sig vara som gjort för oss. 



Festligheter
Efter flyttröran i oktober har festligheterna avlöpt varandra; After work med nya grannarna, dubbla födelsedagsfiranden och inflyttningsfesten (som avslutades med fingeroperation för J samtidigt som jag blev snöansvarig då snön vräkte ned i mängder och tidigare än på länge). 

                           
                                                                                 (Klickbild)

2009
Efter de extra ledigheterna som jag unnat mig i och omkring de nyligen avslutade jul- och nyårsfestligheterna känner jag mig nu både utvilad och redo för 2009
med nya fräscha oskrivna blad. Dagar, veckor och månader som jag vill uppleva med att alla i min omgivning får vara friska samtidigt som jag tänker återuppta
träningen samt leva och må gott med kärleken.

Kommentarer
Postat av: IBW

Du har ju hunnit med en hel del under 2008, resor och annat skoj och ploj, köpa hus mm

2009-01-01 @ 23:21:47
Postat av: Sonja

Vilken underbar summering av året och laddning inför det nya året.

Gott nytt 2009!

2009-01-02 @ 07:34:51
Postat av: C a m i l l a

Vilken mysig sammanfattning av 2008! :) Jag läste också böcker som sjutton under förra året, mer än någonsin tror jag. Mycket p g a alla tips man får här på bloggen.

Kram!

2009-01-02 @ 21:25:48
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0