Fynd x 2

Jag är (som ni vid det här laget redan känner till) ingen klädfanatiker. Förra helgen sprang jag dock på ett par klädfynd.

Det började med att jag hittade ett par svarta skinnstövlar som satt som en smäck. Var länge tveksam till om jag skulle slå till på dem eller inte. Stövlar gör sig bäst till något kortare så dem inte göms under byxben. :S
Är absolut ingen kjoltjej men efter viss rådgivning med mig själv började jag kika efter en vettig kjol. Snubblade efter ett par timmar över en svart lite tuffare kjol till 35% av ordinariepris. That I like!

Hoppas nu verkligen de kommer till användning. Kändes rätt ok vid manne-känningen hemma. Fick även godkänt av sambon. Så nu gäller det bara att övervinna mitt "anti-kjol-syndrom".


Kommentarer
Postat av: Sonja

Snyggt!

Själv föredrar jag klänning framför kjol.

2009-01-30 @ 12:55:44
Postat av: ejmis

Jättesnyggt!

2009-01-30 @ 15:31:44
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: IBW

Det där blir snyggt, kanske lite tjockare mörka strumpbyxor till.

2009-01-30 @ 15:53:41
Postat av: Syrran

Nice! Säger som IBW, ett par snygga strumpor till.



2009-01-30 @ 17:43:43
Postat av: Carina svarar:

Sonja, Tack. Tar först steget till kjol innan ev klänning kan bli aktuellt. Om det nu alls fungerar på mig. Lite tveksam där.



Ejmis, tack även om du inte sett dem på mig.



IBW, Syrran, Jag har försett mig med svarta strumpbyxor under. Finns inget annat alternativ.

2009-01-31 @ 10:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0