Mamma mia

Gick in och arbetade dagen innan nyårsafton trots att jag skulle varit ledig. Mamma mia... tar därför istället ledigt denna kyliga klämfredag. =)


Idag har jag tänkt pyssla på i hemmet samtidigt som mina nya cd-skivor snurrar i cd-spelaren; Takida, Tone Damli Aaberge och Sahara Hotnights.
Kanske kryper jag ned i soffan och ser filmen Mamma Mia. Har ännu inte hunnit sett den!


Finns lust tänkte jag även påbörja bortstädningen av en del av julpyntet.
Något som även skett på denna blogg. Nu är det vinter som gäller.

               
                                   Före                                             Efter

Uppdatering
Det var superskönt att vara ledig. Plockade undan de mest juliga sakerna innan en inspirationsvända på stan med TT.
Väl hemma kröp jag ned under täcket i soffan till filmen Mamma Mia men somnade
efter bara 30 minuter! Såg klart filmen på kvällen. En typisk tjejfilm i handling.
Njöt mest av de otroligt vackra fotona i den grekiska övärlden. Tänk även så många bra låtar Björn och Benny gjort! Hade förväntat mig mer en film än en musikal.
Hur det nu kunde komma sig...

Kommentarer
Postat av: Sonja

Låter som en trevlig pysseldag, själv jobbar jag, helt ensam ingen här. Tråkigt!

Musik: just nu lyssnar jag in övriga låtar från Kings of Leon, de är riktigt bra.

2009-01-02 @ 11:32:37
Postat av: IBW

Takida har jag tänkt köpa, är den bra???

2009-01-02 @ 11:51:56
Postat av: Syrran

Mycket snygg header och bra sammanfattn av året.



2009-01-02 @ 14:29:06
Postat av: ejmis

Trevlig blogg du har, jag hittade till dig via Camillaslillablogg som jag läser. =)

2009-01-02 @ 15:37:32
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: ejmis

Trevlig blogg du har, jag hittade till dig via Camillaslillablogg som jag läser. =)

2009-01-02 @ 15:37:53
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Fint du fått här! :) Visst är Takidaskivan bra? =)

Mamma Mia gillade jag också, man satt med ett leende på läpparna hela tiden.

Kram!

2009-01-02 @ 21:22:13
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: JoVi

Tittar in från Camillas blogg, jag är också en av "norrlandsbloggarna" :) Hit kommer jag gärna tillbaka! :)

2009-01-03 @ 00:30:40
URL: http://joviskarameller.blogg.se/
Postat av: Carina svarar:

Sonja, Så trist att behöva jobba ensam. Roligt med musiktips.



IBW, Jaa.. Takida är bra!



Syrran, Tack så mycket!



Ejmis, Tackar. Gillar din blogg. Tror bestämt jag ska se över mina länkar.



Camilla, Tack. Takidaskivan är sååå bra! Mamma mia .. jag somnade efter bara 30 minuter. :S



JoVi, Gör gärna det. Ska genast kika in hos dig.

2009-01-03 @ 15:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0