12

De som känner mig vet att siffran tolv har en och annan betydelse för mig. Inte konstigt att jag till slut även bosatte mig på just 12:an. (Har varit lite fel ute tidigare som bott på 22:an två gånger om. Men nu har jag alltså hittat hem.)


Jag har benämnt det tidigare. Vi har levt lite anonymt ;) i vårt vita hus på gatan som för övrigt bara har röda hus.
Efter att vi väcktes av misstag (påringning bakom dörren kl 8) tidigare i veckan har vi nu skyltat upp både hus och brevlåda. Lite diskret men ändå.

 

Kommentarer
Postat av: Sonja

Tja, ett nummer på huset gör det lite lättare att hitta rätt, snyggt!

2009-07-12 @ 15:56:38
URL: http://sonler.blogg.se/sonler

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0