Vinstomsättning

(Inflikar bara detta under min ev "bloggpaus".)
Nu har jag gjort slag i saken. Har sedan semesterns början suktat efter detta längre objektiv till den digitala systemkameran. När i princip alla andra semesterinköp är gjorda låg till slut denna överst i prioriteringsordningen.

Skyller på att vinsten från bilbingon ska omsättas. Klickade i alla fall hem objektivet över nätet. Nu är det upp till brevbäraren att han/hon gör vad denne är anställd att göra.

Ojojoj... vilken tid kommer "the mail man"? 

Kommentarer
Postat av: Sonja

Väl investerad vinst verkar det som.

2009-07-22 @ 07:40:26
URL: http://sonler.blogg.se/sonler
Postat av: ibw

liknande som jag har sedan gamla systemkameran, men fungerar utmärkt till min nya digital systemkamera.

2009-07-22 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0