Crazy!!!


Hemkommen från två konserter på Stockholms Stadium med Bruce Springsteen
& E-Street Band. HELT SJUKT CRAZY!!! Jösses vilka liveartister! Det går INTE
att beskriva. Bilden får tala sitt tydliga språk. Annars måste man ha varit på plats för att fånga upplevelsen.

De fullkomligen gav järnet på scen. (Har ALDRIG sett en artist/ ett band ge så mycket av sig på scen som de gör.)
Det är som tidningarna skriver: "Bruce Springsteen har kallats för VÄRLDENS BÄSTA LIVEARTIST". Det hände på 70-talet, återinträffade på 80-talet och under 00-talet har det sagts igen. Jag håller med.

Fattar inte hur de orkar köra 3 timmar nonstop. De måste vara sjukt vältränade.
I o f s skvallrar Bossens armar, övriga form och fredagens mickstativövning om just det.

Var i extas efter fredagens konsert. 30 låtar (!), varav 20 av mina favoriter.
Den ena radades upp efter den andra. Publikhavet (32.000 pers) sjöng med. Ingen dålig utdelning precis! Spelningen slog i mitt tycke t o m de på Ullevi ifjol! Tyvärr kändes det  en aning kyligt trots både långkalsonger och vantar
(i juni månad!).

Söndagens konsert då? Behagligare väder (långkalsonger dock inga vantar). Andra dojjor och ännu en super show!
Bruce var taggad redan från början. Vilken start men framförallt vilken fantastisk AVSLUTNING!! De 7 extra numrena var så sjuuukt bra! Vilket drag!
Hela publikhavet kokade. Det finns faktiskt ingen bättre beskrivning. 

Nu ska jag försöka smälta alla helgens intryck...

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmm, det låter som jag efter en kentkonsert det där. Det finns inget bättre än en bra konsert, man blir så jäkla lycklig!

Är det ditt foto? Supersnyggt!

Kram!

2009-06-08 @ 19:34:42
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina svarar:

Du har rätt. Man blir sååå lycklig!!!

Nejnejnej. Det är inte mitt foto. Lånade det från kvällstidningen.

2009-06-08 @ 20:04:48
Postat av: Helena

Låter som att ni har haft det toppen, trots vädret :)



TACK för din goa kommentar, den värmer ska du veta :)

2009-06-08 @ 20:55:41
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ja det låter nästan som om du ätit lyckopiller!! Härligt att vara uppfylld av ngt som berör en så positivt!

2009-06-08 @ 21:05:52
Postat av: Sonja

Härligt att konserten var till belåtenhet.

Detta lär du kunna leva på tills han dyker upp i Sverige igen antar jag.

På jobbet var det flera som hade bekanta som varit dit och de vara också supernöjda, med undantag för vädret och kylan.

2009-06-10 @ 21:02:53
Postat av: Carina

Visst är dom helt underbara live man är ju lixom ovan molnen när man går därifrån...sen är det ju oxå en sorg att nu är det över...så jag hoppas dom kommer igen snart...såg dom ifjol på Ullevi och nu vill man ju ha en Bruce dos varje år !!

Man kan ju aldrig få nog av dom !!

2009-06-22 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0