Äntligen helg!

Nu är helgen här!!! Har sett fram emot den. Veckan har känts segdragen 
då jag inte varit/är riktigt kry. Någon bacill (modell mindre) som vandrar mellan hals, huvud och bihålor.

Ikväll blir det inte många knop. Suger det inte i bastutarmen blir det definitivt 
mitt heta fotbad med såpa. Exlusivt så det förslår. ;)
Dock super för fötterna och ett perfekt sätt att komma ned i varv.


Får jag sedan önska mig tänkte jag unna mig något gott tilltugg; några skivor av någon het salamisort och en törstsläckande dryck till.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Alltid skönt med helg!! När jag ser bilden så minns jag hur ofta jag höll på med fotbad förut, dvs innan jag brände foten, nu är det välidgt sällan..



Ha en trevlig givande helg.

2009-03-06 @ 19:54:20
Postat av: Sonja

Ååhhh, fotbad som är så skönt, är tyvärr alldeles för dålig på det trots att jag inköpt en bunke särskilt för detta, samt har fotsalt, krämer mm.

2009-03-06 @ 20:15:32
Postat av: IBW

Fotbad är så skönt som helst, själv lider jag av "falsk ischias", inte så roligt, borde lägga ryggen i "blöt", tyvärr så har jag varken badkar eller bastu

2009-03-07 @ 11:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0