Renovering del 2

Nej jag är INTE däckad... än ska jag kanske tillägga. Efter två återhämtnings-kvällar (jobbar om dagarna) var jag ute på långpromenad igår igen. Skönt, skönt!

Jag är aktiv... kanske lite för aktiv. Sover emellanåt väldigt lite. Men, men...
vad göra? Bara gilla läget, försöka lyssna på kroppen och varva jobb med vila.

Då vi i helgen blev klara med takmålningen är det dags att påbörja nästa projekt - golvet. Skönt att få vända blickarna nedåt igen. Golvet ska bytas ut då det 
spruckit längsefter på flera ställen. Är annars ingen slit och slängare.
Nyfikna på underlaget gick vi igår kväll fram med kofoten. Blev glatt överraskade av underlaget - skivor. Hade befarat det värsta - enbart reglar. Verkställer resterande golvutrivning till helgen.

I och med underlaget är urvalet av nytt golv än vidare. Tänker oss ett något mörkare golv då tak och väggar blir ljusa.

             

Kommentarer
Postat av: Syrran

Skönt att du inte blivit sjuk!! Det kommer att bli fint med mörkt golv o ljus väggar! :)

2009-03-05 @ 17:29:39
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: ibw

vilken energi du har, men gör man någonting som man gillar, blir man aldrig trött, det är konstigt.

2009-03-05 @ 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0