Ikväll...

Med risk för att vara tjatig. Slutspurten är här och den måste följas.

Överklagan på gårdagsmatchens domarmiss avslogs. Matchen kommer inte att spelas om. (Hade inte väntat mig nått annat. Trist då det blev ett avgörande skede.)

Inte svårt att gissa vad jag har för mig ikväll. Sitter självklart krampaktigt framför tv:n (tack vare 9:an) i hopp om att stans hockeylag i sista stund ska klamra sig fast i slutspelet med en bortavinst. Annars tar denna säsong slut ikväll.

Inte illa att ha haft möjlighet (att utan en kopek) se fyra utav fem spelade kvartsfinalspel; live resp tv-sändningar.


Uppdaterat kl 22
Stans hockeylag föll med flaggan i topp efter en bra genomförd match. Andra match-dagen på raken på bortais föll de mot Frölunda med 1-0. Jag har inga problem att se dem förlora när de i övrigt spelar bra. Långt borta var de två sista matchernas 
värdelösa spel.
Målvaktsbyte, full fokus och tron på vinst kan sammanfatta spelet. Säsongen är nu slut. Tack grabbar (speciellt Omark och Harju från min hemort Ötå) ni gjorde det bra. Nu får ni välförtjänt krypa i idé (björnar) för vila och uppladdning medan bl a mina kollegor bygger om ishallen. Vi syns till hösten igen!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag hörde att det hänt något i matchen i går. Själv kollade jag på sista Brynäsmatchen för säsongen.

Kram!

2009-03-12 @ 17:55:42
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: ibw

Just nu sitter p-e och tittar på matchen, hur spännande som helst och vem glänser om inte de två bästa Luleåspelarna från ÖTA.

2009-03-12 @ 21:00:45
Postat av: Syrran

Ja vi kan vara stolta över våra Ötå bor! Jag har faktiskt varit barnvakt åt Linus, vilken merit va? ;)



Trist att de åkte ut..

2009-03-13 @ 08:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0