Syndat

Idag har jag ätit godis och lite, lite ostbågar. En måndagkväll. Jag har med andra ord dubbelsyndat!

Såg den tredje kvartsfinalen i hockey som sändes på tv. Fick besök av MM som bunkrade upp med både ostbågar och plockgodis. Nästan två månader sedan jag åt godis. Det var ganska gott. Vissa lite för söta. Trots att det blev en hel del är det långt ifrån vad jag mäktade med tidigare.

Hockeyn då? Tyvärr förlorade Luleå den tredje kvartsfinalen med 1-5 (på hemmais), liksom den andra i lördags på bortais med 4-2. Inget skönspel ikväll och då vinner man inte. Förutom några heta chanser med Omark/Harju kedjan var det inte mycket som presterades.

Nu vankas två bortamatcher (onsdag och torsdag). Är lite rädd att de precis gjort sin sista hemmamatch denna säsong då det står 1-2 i matcher (bäst av sju).
Har för säkerhetsskull intresseanmält mig för hockeybiljetter till ev hemmamatch kommande lördag.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja nu börjar det kännas tufft för LHF..



Jag syndade en After Eight till kaffet i lördags..



Listan skulle dock bli väldigt lång om snacks o fikabröd stod på min förbudslista. Men i morgon startar ny utmaning.

2009-03-10 @ 07:32:49
Postat av: Sonja

Man kan inte leva helt asketiskt, lite måste man unna sig utan dåligt samvete.

Ja, synd att de förlorade....

2009-03-10 @ 08:02:25
Postat av: Carina svarar:

Nu är det inte så att jag helt och hållet avstår från godsaker. Jag FÅR unna mig på helgen och i liten skala. Vill inte hamna i godsaksträsket var och varannan dag igen. Därför är det bra om jag känner dåligt samvete när dessa gränser tänjs. Passar även på att sätta mina synder på pränt. Det vore ju tråkigt om vi alla var perfekta!?

2009-03-10 @ 08:30:41
Postat av: C a m i l l a

Så klart du måste synda med lite godis ibland och då du ändå äter, kan du ju ta både smågodis och ostkrokar på en gång. Smart tänkt där. ;)

Brynäs verkar inte ha någon chans i slutspelet tyvärr, de spelar BRA - men får inte in några mål... suck!

Kram kram!

2009-03-10 @ 11:39:18
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: keb

jag äter sällan och nästan aldrig godis faktiskt, men har liiite svårt med att låta bli en ocn annan kaka.då och då men får jag lov att vara försiktig med sånt med suck!

2009-03-10 @ 14:35:11
URL: http://kajsa-keb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0